Fot. Pxhere Creative CommonsCC0.
Ścieżka Praktyka marketingu w sieci to cykl spotkań z przedstawicielami agencji interaktywnych, którzy przekazują wiedzę o najnowszych trendach w zakresie promowania produktów i usług w internecie. Prelegenci opowiadają o realiach pracy w branży online, charakteryzują lokalny, poznański rynek tych usług i odpowiadają na pytania studentów dotyczące ścieżki kariery specjalisty w tej dziedzinie. Zajęcia są więc nie tylko okazją do zdobycia „wiedzy tajemnej” w tematyce marketingu, ale i do nawiązania cennych kontaktów z przedstawicielami niezwykle przyszłościowej gałęzi usług internetowych.
GODZINY SPOTKAŃ
Zajęcia odbywają się w semestrze zimowym 2025/2026 w każdy poniedziałek w godz. 18:30-20:00 w formie zdalnej za pomocą aplikacji MS TEAMS.
TEMATY SPOTKAŃ
|
Data |
Imię i nazwisko gościa |
Temat spotkania |
Uwagi |
| 06-10-2025 r. | Jakub Jakubowski WNPiD UAM |
Zajęcia organizacyjne | |
| 13-10-2025 r. | Adrian Domański monday group |
Autentyczność jako przewaga. Jak budować markę osobistą w biznesie – bez napinki i pozy | |
| 20-10-2025 r. | Michał Proszowski medicine up |
Od wartości produktu do potrzeby zakupowej, czyli jak kształtować strategię w marketingu internetowym | |
| 27-10-2025 r. | Wojciech Pigla OneDayMore |
Strategia marketingowa w e-commerce na przykładzie OneDayMore. | |
| 3-11-2025 r. | Michał Materka Toucan Agency |
Praktyczne wykorzystanie AI w Performance Marketingu | |
| 17-11-2025 r. | Arkadiusz Zbróg Instytut Monitorowania Mediów |
Content i storytelling wspierane przez AI: jak łączyć kreatywność i automatyzację w marketingu cyfrowym | |
| 24-11-2025 r. | Maksim Samarou Softswiss |
Lead Generation w B2B | |
| 01-12-2025 r. | Wojciech Jażdżewski Loyalemon.pl |
Analityka w sklepach internetowych z wykorzystaniem Looker Studio Pro. Konfiguracja, Eventy GA, Dedykowane raporty. | |
| 08-12-2025 r. | Angela Makowiec-Więcek Hubert Glica Angela M Concept |
Wsparcie małych i średnich biznesów eCommerce poprzez działania PPC | |
| 15-12-2025 r. | Piotr Kudzior Vercom |
Czy tradycyjne kanały komunikacji jak email i SMS mają sens w nowoczesnej strategii marketingowej? | |
| 12-01-2026 r. | Natalia Nowicka Sii Poland |
Marketing internetowy w dobie AI | |
| 19-01-2026 r. | Aleksander Stawarz PwC |
AI w marketingu internetowym – od hype’u do realnych zastosowań | |
| 26-01-2026 r. | Maciej Mironowicz Motion Systems |
Marketing online w firmach B2B | |
| 02-02-2026 r. | Magdalena Szott ORTHOS |
Między informacją a reklamą – marketing medyczny oczami praktyka | |
WARUNKI ZALICZENIA
Istnieją dwie ścieżki zaliczenia przedmiotu. Pierwsza: zaliczenie odbywa się na podstawie aktywnej (w formie dyskusji, komentarzy, zadanego pytania na czacie itp.) obecności na każdych zajęciach. W tej formule zaliczenia brak aktywności na jednych zajęciach skutkuje obniżeniem oceny o jeden stopień.
Drugi sposób zaliczenia polega na napisaniu eseju zainspirowanego jednym z tematów omawianych podczas zajęć. Temat powinien być wcześniej skonsultowany z prowadzącym (najpóźniej do 15 grudnia 2025 r.) i spełniać odpowiednie warunki edytorskie (Times New Roman, czcionka 12, interlinia max. 1,5, min. 8 000 znaków bez spacji). Praca taka powinna być przesłana na adres mailowy jakub.jakubowski@amu.edu.pl do 26 stycznia 2026 r. Warto wykorzystać Prosty poradnik pisania esejów.
Kryteria oceny:
- Treść (erudycja, nawiązanie do tematyki zajęć, obecność faktów i ich oceny; odniesienia ich do własnych doświadczeń) (60%)
- Forma (czy tekst jest esejem?) (30%)
- Język (10%)
Zasady korzystania z AI w pisaniu pracy:
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji jest dozwolone, ale praca powinna być autorska tzn. powinna mieć strukturę stworzoną samodzielnie.
- Należy za pomocą przypisów dolnych (erudycyjnych) zaznaczać fragmenty wygenerowane przez AI
- Osoby korzystające z AI powinny dołączyć do pracy krótki (ok. 5-10 zdań), krytyczny opis zastosowanego narzędzia (jego nazwa, funkcje, które się przydały; elementy, które zawiodły, rekomendacje dla autorów).
Dopuszczalne są dwie nieusprawiedliwione absencje. Każda kolejna wymagać będzie dodatkowej pracy pisemnej dotyczącej tematyki zajęć, na których pojawiła się dodatkowa nieobecność. Pięć nieobecności i więcej skutkuje brakiem zaliczenia.
