Praktyka marketingu w sieci

Fot. Pxhere Creative CommonsCC0.

Ścieżka Praktyka marketingu w sieci to cykl spotkań z przedstawicielami agencji interaktywnych, którzy przekazują wiedzę o najnowszych trendach w zakresie promowania produktów i usług w internecie. Prelegenci opowiadają o realiach pracy w branży online, charakteryzują lokalny, poznański rynek tych usług i odpowiadają na pytania studentów dotyczące ścieżki kariery specjalisty w tej dziedzinie. Zajęcia są więc nie tylko okazją do zdobycia „wiedzy tajemnej” w tematyce marketingu, ale i do nawiązania cennych kontaktów z przedstawicielami niezwykle przyszłościowej gałęzi usług internetowych.

 GODZINY SPOTKAŃ

Zajęcia odbywają się w semestrze zimowym 2024/2025 w każdy poniedziałek w godz. 18:30-20:00 w formie zdalnej za pomocą aplikacji MS TEAMS.

TEMATY SPOTKAŃ

Data

Imię i nazwisko gościa

Temat spotkania

Uwagi

07-10-2024 r. Jakub Jakubowski
WNPiD UAM
Zajęcia organizacyjne  
14-10-2024 r. Filip Błajet
Elastic Email
GTM i konfiguracja podstawowych zdarzeń w GA4  
21-10-2024 r. Daria Widerowska
Brand New
Wstęp do neuromarketingu, czyli jak wykorzystać wiedzę o mózgu, by tworzyć skuteczną komunikację z klientem  
28-10-2024 r. Paweł Białas Wykorzystanie AI do sprawnej komunikacji marketingowej  
4-11-2024 r. Paweł Bilczyński
Salesupply
Wstęp do cross-border  
18-11-2024 r. Dominik Rusiniak
GRENKELEASING sp. z o.o.
YouTube w biznesie – po co Ci biznesowy kanał na YouTube  
25-11-2024 r. Agnieszka Wnuk
agnieszkawnuk.com
Strategia marketingowa a plan marketingowy czym to się różni  
02-12-2024 r. Maks Mielhorski
Trust Mate
Kreowanie wizerunku w marketingu B2C i B2B na przykładach największych marek w Polsce  
09-12-2024 r. Weronika Krystoforska
Revolt Energy
Specyfika branż a strategie działań marketingowych online  
16-12-2024 r. Rozalia Derewenda-Zasłona
PZU Zdrowie
Komunikacja branży regulowanej na podstawie marek medycznych i ubezpieczeniowych.  
13-01-2025 r. Justyna Śmigaj
OLX
Siła opinii – jak oceny i opinie kształtują decyzje zakupowe   
20-01-2025 r. Małgorzata Włodarczyk
MisjaBrand.pl
Komunikacja marek kosmetycznych  
27-01-2025 r. Antonii Krzyżanowski
Egito Sp. z o.o.
Integracja marketingu czyli gdzie trafiają efekty kampanii i jak wykorzystać CRM?  
03-02-2025 r. Mikołaj Troszczyński
AVK Polska
Wystąpienia publiczne i prezentacje on-line  
       

WARUNKI ZALICZENIA

Istnieją dwie ścieżki zaliczenia przedmiotu. Pierwsza: zaliczenie odbywa się na podstawie aktywnej (w formie dyskusji, komentarzy, zadanego pytania na czacie itp.) obecności na każdych zajęciach. W tej formule zaliczenia brak aktywności na jednych zajęciach skutkuje obniżeniem oceny o jeden stopień.

Drugi sposób zaliczenia polega na napisaniu eseju zainspirowanego jednym z tematów omawianych podczas zajęć. Temat powinien być wcześniej skonsultowany z prowadzącym (najpóźniej do 16 grudnia 2024 r.) i spełniać odpowiednie warunki edytorskie (Times New Roman, czcionka 12, interlinia max. 1,5, min. 8 000 znaków bez spacji). Praca taka powinna być przesłana na adres mailowy jakub.jakubowski@amu.edu.pl do 27 stycznia 2025 r. Warto wykorzystać Prosty poradnik pisania esejów.

 

Kryteria oceny:

  1. Treść (erudycja, nawiązanie do tematyki zajęć, obecność faktów i ich oceny; odniesienia ich do własnych doświadczeń) (60%)
  2. Forma (czy tekst jest esejem?) (30%)
  3. Język (10%)

Zasady korzystania z AI w pisaniu pracy:

  1. Wykorzystanie sztucznej inteligencji jest dozwolone, ale praca powinna być autorska tzn. powinna mieć strukturę stworzoną samodzielnie.
  2. Należy za pomocą przypisów dolnych (erudycyjnych) zaznaczać fragmenty wygenerowane przez AI
  3. Osoby korzystające z AI powinny dołączyć do pracy krótki (ok. 5-10 zdań), krytyczny opis zastosowanego narzędzia (jego nazwa, funkcje, które się przydały; elementy, które zawiodły, rekomendacje dla autorów).

 

Dopuszczalne są dwie nieusprawiedliwione absencje. Każda kolejna wymagać będzie dodatkowej pracy pisemnej dotyczącej tematyki zajęć, na których pojawiła się dodatkowa nieobecność.  Pięć nieobecności i więcej skutkuje brakiem zaliczenia.