Fot. Pxhere Creative CommonsCC0.
Ścieżka Praktyka marketingu w sieci to cykl spotkań z przedstawicielami agencji interaktywnych, którzy przekazują wiedzę o najnowszych trendach w zakresie promowania produktów i usług w internecie. Prelegenci opowiadają o realiach pracy w branży online, charakteryzują lokalny, poznański rynek tych usług i odpowiadają na pytania studentów dotyczące ścieżki kariery specjalisty w tej dziedzinie. Zajęcia są więc nie tylko okazją do zdobycia „wiedzy tajemnej” w tematyce marketingu, ale i do nawiązania cennych kontaktów z przedstawicielami niezwykle przyszłościowej gałęzi usług internetowych.
GODZINY SPOTKAŃ
Zajęcia odbywają się w semestrze zimowym 2024/2025 w każdy poniedziałek w godz. 18:30-20:00 w formie zdalnej za pomocą aplikacji MS TEAMS.
TEMATY SPOTKAŃ
Data |
Imię i nazwisko gościa |
Temat spotkania |
Uwagi |
07-10-2024 r. | Jakub Jakubowski WNPiD UAM |
Zajęcia organizacyjne | |
14-10-2024 r. | Filip Błajet Elastic Email |
GTM i konfiguracja podstawowych zdarzeń w GA4 | |
21-10-2024 r. | Daria Widerowska Brand New |
Wstęp do neuromarketingu, czyli jak wykorzystać wiedzę o mózgu, by tworzyć skuteczną komunikację z klientem | |
28-10-2024 r. | Paweł Białas | Wykorzystanie AI do sprawnej komunikacji marketingowej | |
4-11-2024 r. | Paweł Bilczyński Salesupply |
Wstęp do cross-border | |
18-11-2024 r. | Dominik Rusiniak GRENKELEASING sp. z o.o. |
YouTube w biznesie – po co Ci biznesowy kanał na YouTube | |
25-11-2024 r. | Agnieszka Wnuk agnieszkawnuk.com |
Strategia marketingowa a plan marketingowy czym to się różni | |
02-12-2024 r. | Maks Mielhorski Trust Mate |
Kreowanie wizerunku w marketingu B2C i B2B na przykładach największych marek w Polsce | |
09-12-2024 r. | Weronika Krystoforska Revolt Energy |
Specyfika branż a strategie działań marketingowych online | |
16-12-2024 r. | Rozalia Derewenda-Zasłona PZU Zdrowie |
Komunikacja branży regulowanej na podstawie marek medycznych i ubezpieczeniowych. | |
13-01-2025 r. | Justyna Śmigaj OLX |
Siła opinii – jak oceny i opinie kształtują decyzje zakupowe | |
20-01-2025 r. | Małgorzata Włodarczyk MisjaBrand.pl |
Komunikacja marek kosmetycznych | |
27-01-2025 r. | Antonii Krzyżanowski Egito Sp. z o.o. |
Integracja marketingu czyli gdzie trafiają efekty kampanii i jak wykorzystać CRM? | |
03-02-2025 r. | Mikołaj Troszczyński AVK Polska |
Wystąpienia publiczne i prezentacje on-line | |
WARUNKI ZALICZENIA
Istnieją dwie ścieżki zaliczenia przedmiotu. Pierwsza: zaliczenie odbywa się na podstawie aktywnej (w formie dyskusji, komentarzy, zadanego pytania na czacie itp.) obecności na każdych zajęciach. W tej formule zaliczenia brak aktywności na jednych zajęciach skutkuje obniżeniem oceny o jeden stopień.
Drugi sposób zaliczenia polega na napisaniu eseju zainspirowanego jednym z tematów omawianych podczas zajęć. Temat powinien być wcześniej skonsultowany z prowadzącym (najpóźniej do 16 grudnia 2024 r.) i spełniać odpowiednie warunki edytorskie (Times New Roman, czcionka 12, interlinia max. 1,5, min. 8 000 znaków bez spacji). Praca taka powinna być przesłana na adres mailowy jakub.jakubowski@amu.edu.pl do 27 stycznia 2025 r. Warto wykorzystać Prosty poradnik pisania esejów.
Kryteria oceny:
- Treść (erudycja, nawiązanie do tematyki zajęć, obecność faktów i ich oceny; odniesienia ich do własnych doświadczeń) (60%)
- Forma (czy tekst jest esejem?) (30%)
- Język (10%)
Zasady korzystania z AI w pisaniu pracy:
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji jest dozwolone, ale praca powinna być autorska tzn. powinna mieć strukturę stworzoną samodzielnie.
- Należy za pomocą przypisów dolnych (erudycyjnych) zaznaczać fragmenty wygenerowane przez AI
- Osoby korzystające z AI powinny dołączyć do pracy krótki (ok. 5-10 zdań), krytyczny opis zastosowanego narzędzia (jego nazwa, funkcje, które się przydały; elementy, które zawiodły, rekomendacje dla autorów).
Dopuszczalne są dwie nieusprawiedliwione absencje. Każda kolejna wymagać będzie dodatkowej pracy pisemnej dotyczącej tematyki zajęć, na których pojawiła się dodatkowa nieobecność. Pięć nieobecności i więcej skutkuje brakiem zaliczenia.